luni, 24 august 2009

Christopher Kane for TOPSHOP















All pics from Nitrolicios
Pentru cei familiarizati cu Christopher Kane probabil 'the monkey dress' suna destul de familiar. Ei bine, desi nu vom putea avea chiar ACEA rochie, colaborarea faimosului designer cu la fel de faimosul TOPSHOP aduce o noua varianta, 'rochia aligator', la preturi mult mai scazute, cel putin pentru tarile civilizate ale Europei (60-250 euro). Colectia ofera o perspectiva interesanta asupra tendintelor toamna iarna, nelipsind tintele si culoarea neagra (si cel putin comparativ cu cea oferita de Emma Cook, o putem considera reusita). Pentru norocoasele care se vor afla langa un TOPSHOP in luna septembrie, happy shopping!

In plus, patru dintre piesele mele preferate din colectia TOPSHOP. Enjoy!






Am uitat sa mentionam - in ultima saptamana nu am fost disponibili, fiind in afara tarii, astfel incat nu am putut raspunde emailurilor, comentariilor si comenzilor. Vom reveni in aproximativ trei saptamani in tara, untill then, much peace and love darlings :)
Btw, do have some leech tea. YUM!
The Hatters

Un comentariu:

Alice in vintageland spunea...

Cred ca am fost separate la nastere - asa se explica si inaltimea si preferintele comune, as ucide pentru piesele tale preferate de la Topshop - mai ales rochia neagra din dreapta sus si jacheta in diagonala cu rochia!